piątek, 6 grudnia 2013

podziękownie dla Wybieram Macierzyństwo

Podziękownie dla Wybieram Macierzyństwo



Chciałabym serdecznie podziękować portalowi "Wybieram Macierzyństwo" za wspaniałe spotkanie...i niestety już ostatnie w tym roku .
Wszystkie cztery bloki tematyczne były dla mnie bardzo ważne.:
  • wychowanie
  • ekorodzicielstwo
  • bezpieczeństwo
  • żywienie ze zdrowym trybem życia
Każda kobieta w ciąży i mająca już dziecko, przychodząc na warsztaty , znalazła u Was wiedzę, potrzebną do prawidłowego wychowanie dzidziusia.

Nie będę ukrywała, że ostatnie spotkanie zrobiło na mnie piorunujące wrażenie.  Może tez ze względu na to, że mam dziecko w wieku 1 roku jak i 8 lat. Wiedzę, którą przekazali mi eksperci jest dla młodszego jak i starszego dziecka. Bardzo mi brakowało takiej rozmowy i pomocy przy wychowywaniu starszego dziecka. Była garść pytań...na które nie wiedziałam jak mu odpowiedzieć. Po wykładzie z psychologiem Panią Iwoną Czerwoniuk, która powiedziała dużo o seksualności dzieci,wiem że przy wychowaniu Szymka popełniałam błędy. Takiej wiedzy nam było trzeba. W wychowaniu młodszej pociechy, postąpimy zgodnie z radami P. Iwony Czerwoniuk.
Interesującym wykładem była dogotarapia....Szymek bacznie słuchał, co eksperci nam przekazywali. Niestety nie mamy pieska, więc nam ta wiedza może przydac sie na przyszłość. Ale widziałam, ze po wykładzie, masa osób miała jeszcze pytania  do wspaniałych Pań
Małgorzaty Waczyńskiej i Marty Mozgi.
Ostatni temat spotkania był wielkim Hitem. Po prostu rewelacja.  P edagodzy i terapeuci z Centrum Pingwinek uświadomili mnie jak mozna prosto, a fajowo się bawić z dzieckiem...nawet z niemowlakiem. Dużo osób mówi, ze małe dziecko tylko je , spi i sra( za przeproszeniem ) . Niestety , to nie prawda. Taki czlowieczek, potrzebuje dużo zainteresowania, dużo mówienia, dużo tłumaczenia i zabawy. Przez to, uczymy dziecko poznawania świata. Bo jak ma ono poznać świat, jak nie będziemy mu o tym mówić???
Świetne ćwiczenia, proste i łatwe zabawy, które dzieciaczki od razu pokochają. Kołysanki....mmmm sama rozkosz.
ja już od rana  Mai śpiewam:
Tu paluszek, tu paluszek.
Kolorowy mam fartuszek.
Tu jest rączka, a tu druga.
A tu oczko do mnie mruga.
Tu jest buźka, tu ząbeczki,
Tu wpadają cukiereczki.
Tu jest nóżka, i tu nózka....
choć zatańczyć jak kaczuszka.


.......zwariowałam na jej punkcie. Cały czas ją śpiewam. Mai też się podoba.Oczywiście były liczne piosenki jak i wiersze. Ale ta utkwiła mi szczególnie w pamięci ;-) 

Na koniec miła niespodzianka. Wśród licznych nagród, których mieliście bardzo dużo do rozlosowania, nam się udało wygrać puzelki. Za co bardzo dziękujemy.  Dla każdego uczestnika była reklamóweczka z próbkami i folderami reklamowymi.

Dziękuje również firmom oraz partnerom Waszej kampanii.

A najbardziej dziękuję Pani Elizie....organizatorce projektu. Bez niej,nie było by go. Wspaniałe i duże zaangażowanie, idealnie dobrane tematy. Rewelacyjna organizacja...wszystko idealnie i dopiete na ostatni guzik.  

Czekamy na kolejny cykl w 2014 roku. 

Życzę "Wybieram Macierzyństwo"  portalowi dużo sukcesów , pomysłów...a nam owocnych spotkań   Dziękuję  !



1 komentarz:

  1. Proponuj zmienić ten kolor żółty przy autorze i dacie strasznie niewidoczny ;) pozdrawam

    OdpowiedzUsuń